Tuesday, July 28, 2009

Lalala..

Firstly... Ehm!
Sejak kebelakangan ni.. [kebelangan konon, padahal dah lama dah] asyik buat cite pasal budak sekolah je.. Korang tak boring ke?
Milord tak boring pun tapi... hahaha.
Rasa macam tak best je. So, ingat nak buat cite baru. Tapi, bukan pasal budak sekolah.
Baru-baru ni, bila makin sibuk, makin banyak idea yang keluar. Hah, apa-apa jelah.
Sebagai seorang penulis, ianya normal bila kadang-kadang kita rasa macam boring apabila mengarang cerita kita. Dan kadang kala rasa macam tak sabar nak sambung penulisan kita. Sifat nilah yang buat pembaca kadang-kadang rasa bengang dan tertanya-tanya. "Kenapa dia ni tak sambung lagi cerita ni."
Well, sebagai seorang penulis, saya juga seorang pembaca.
Jadi, mintak maaf banyak-banyak jika saya membuatkan anda berasa sedemikian rupa. Ala, bukan apa pun. Cuma kadang-kadang tu rasa malas nak sambung. Hehehe..
Walaubagaimanapun, teruskan menyokong saya supaya saya lebih bersemangat untuk menulis.
Keep Going On, Milord JR!
Mengenai Save Your Stray Heart, cerita ini telah dah dikarang sebanyak 62 bab tetapi masih belum menemui penamatnya lagi. Hahahahaha.. Dahulunya dikenali dengan nama The Way You Are (cheh.. macamlah cerita ni popular sangat). Sebenarnya cerita ini mula dikarang apabila seorang daripada kawan yang saya lebih suka gelarkannya sebagai Xiahya mengajak saya menulis satu cerita dan cerita itu mestilah dihabiskan sebelum hari terakhir persekolahan kami selepas SPM. Mula dari bulan 8 tahun 2007, kami mula menulis cerita masing-masing. Tapi hampeh, dah habis SPM, sampai sekarang pun tak habis-habis. Janji melayu. Hahaha...
Saya memang seorang penulis yang tak tahu di mana ceritanya perlu berhenti. Kerana kalau boleh saya nak saat-saat gembira yang tertulis dalam cerita saya terus terlakar tanpa henti. Tetapi...
Hmm, bukannya satu perkara yang senang. Kan?
OK... nak cakap tu je! Hehehe... Bye! Astalavista!

No comments:

Post a Comment